Finance - proc prave uvedene castky

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Pátek Duben 11 20:53:52 CEST 2003

Psal jsem: "Slusny

router (starsi PC, 2x wifi-karta, dve anteny + pripadna instalace
el.rozvodu) je 12000-20000,-Kc."

V moji cene routeru byly pocitany i 2 wifi-karty a dve anteny. Takze
na samotne PC-cko tam moc nezbyva. Ta cena nebyla za holy router!!!

Frantik

Dne 11. duben 2003, Milan Krčmář, <milan.krcmar na seznam.cz> napsal:

> Sice pripominka uplne z jineho soudku, ale prece jen se ozvu:
>
> Cena routeru pocitana Frantikem i Jenikem (Linux pecko) je myslim dost
> prehnana, v nedeli jedu koupit bazarovy Athlon 1,3 GHz, 40 GB disk, 256 RAM,
> bedny, zvukovka, Trinitron 17" za 11000,- takze tezko bude PII bez monitoru
> za 10000,- (tech 11k je vyjimecna cena, ale i tak je 10k a Frantikuv odhad
> podle mne moooc).
>
> Cena irisu je cca 2000 (koupil jsem ho za 500 a dal tam disky, zdroj, NIC
> a spoustu prace), k tomu wi-fi karty, kazda za 2500, vse vcetne DPH.

Reklama:
Zmen se diky novym, barevnym cockam FreshLook! Nyni akcni nabidka - volej zdarma 800 11 20 20 nebo navstiv
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=45799%26url=http://www.cz.cibavision.com