Finance - proc prave uvedene castky

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Pátek Duben 11 20:47:56 CEST 2003

   Nevim, jestli jsi "dostal cast financi" na nize uvedeny HW od
ostatnich. Predpokladejme, ze ne. V tom pripade je situace jednoducha
- Jako vklad muzes dat treba jen jednu antenu a pokud bude tvuj HW
pouzivan pro plny provoz site (a budes mit zajem), bude casem dle
financnich moznosti sdruzeni "odkoupen" tvuj HW do vlastnictvi
sdruzeni. Pokud mas HW psany na firmu, je to jeste jednodussi. Z meho
pohledu existuje jeste jedna lepsi varianta, ktera je na prvni pohled
slozitejsi. Ze totiz zaplatis 2000,-Kc a soucasne od tebe sdruzeni
koupi cast HW (za cenu urcite vyssi nez 2000,-Kc). Je to "pravne
cistsi" z hlediska ceny vkladaneho HW. U tebe lze ocekavat, ze budes
silne v plusu (tj. penize "potecou" smerem k tobe!!!).

   Pokud jsi dostal "prispevek" od ostatnich na cast HW, bude se to
muset resit mezi vami. A dale - chtelo by to casem od vas trosku
aktivity ve shaneni dalsich lidi kolem sebe (ve vasem zajmu). Pri
vice lidech na jednom miste preci jen vychazi naklady na jednoho
cloveka o dost mensi.

   Kdyz tak koukam na ty celkove ceny, tak jen zakladni soucet (ty,
Pavlii, Beny a Milan) mi dava min. 80 000. Pri vasich 20 lidech to
vychazi na slusnych 4000,-Kc na cloveka. Hmmmm, a to tady nekdo
mluvil o tisicovce. Z tohoto pohledu jsou nase 2000,-Kc hodne slusne
:-))))) Pokud to ovsem i nadale nechcete "sponzorovat" se sve kapsy.

Frantik

Reklama:
Na Internet teď může mít díky Oskarovi přístup úplně každý. I Oskarta už umí GPRS. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=44094%26url=http://www.oskarmobil.cz/services/whatsnew.php#gprs