Povoleni CTU a HLAVNE - co bude nasledovat

Jiří Holý promne na volny.cz
Pátek Duben 11 09:32:10 CEST 2003

Koukam co se to tu děje a nestačim se divit. Poměrně mě zaskočila částka
2000Kč. Na posledním srazu jsem slyšel o nějakém drobném příspěvku,
který sám nic neznamená, nikomu neublíží, ale ve větší společnosti už
něco znamená. Byl bych raději, kdyby tento vstupní poplatek klesl, třeba
na 1000. Jsem na tom asi stejně jako Viper - pokud se připojím já, tak
jdou "nedobrovolně" i další dva.

pár drobných dotazů k smlouvě - nejsem právník a proto pokud můžete,
vyveďte mě z omylu:

IV.2. Rozhodování
1) nešel by bod 1. změnit? Působí to na mě tak, že pokud bude pro 5 z 20
účastníků, 1 proti a ostatních 14 se nezůčastní, pak se tento návrh
zamítá?? Tuto svojí teorii bych naopak podpořil (nebo ponechal?) u bodu
VI.1.
2) kdo jsou "všichni účastníci sdružení"?? Znamená to, že pokud se něco
odhlasuje, pak to musí opravdu všichni (tzn. každý kdo zaplatil vstupní
poplatek) potvrdit??

V.2. Odpovědnost
1) bod 1 - pokud se rozhodnu odejít, bude mě sdružení držet, protože s
mu to nehodí?? Kdo rozhodne, že je nevhodná doba, nebo že způsobím újmu?
Pokud se někdo rozhodne odpojit, tak nejdřív proběhne hlasování, zda
vůbec může?? To se mi zdá postavený na hlavu.
2) bod 4 -při odstoupení dostanu 50% vstupného a veškerý další vložené
věci, nebo 50% vkladu a 50% dalších vložených věcí? (tato myšlenka se mi
opravdu líbí, jen jí nerozumim a myslím že plně kompenzuje "újmu"
způsobenou odchodem, zvláště pokud je to 50% ze všeho)

Toť vše k mým dotazům ohledně smlouvy. Jinak - neznáte někdo někoho v
rozdělově na věžácích? Jak jsem již psal, mám konektivitu od mrx (ten
sosal, sbírám MP3:), od kterého chci zatím i nadále odebírat, protože
bych vás neúměrně zatěžoval. Ale schází mi spojení s přáteli v Kladně.
Bydlím na Doksech, což je trochu z ruky. Jde mi jen o povolení a místo,
zajistil bych si stavbu i provoz.

Jerry!
ICQ 71539595