Povoleni CTU a co bude nasledovat

Stanislav Jetson jetson na iol.cz
Pátek Duben 11 08:37:52 CEST 2003

Ad poplatek.
No já si myslím, že 2000,- je opravdu částka postavená na reálných
potřebách. Pokud se má síť dostat i do každého zapadákova (což je doufám
jeden z našich cílů), bude potřeba moooc peněz. Je ale fakt, že někdo na
tuhle variantu nebyl připraven.
Jen mi není jasné, co vlastně ten někdo očekával? Že někdo vybuduje síť za
vlastní desetitisíce a bude potom celý žhavý, že si někdo pořídí za pár
korun nádobíčko a milostivě se na něj připojí? Od toho je tady jiná síť a v
té se holt zaplatí jen litr za připojení a potom měsíčně 650,- s jistým
drobným omezením na 64k max. Komu se to zdá výhodnější, možnost má.
Jiná, když je někdo momentálně švorc. Asi by měla být ve stanovách nějaká
rozumná časová lhůta, do které se příspěvek musí zaplatit. Není to asi
ideální pro ty, kteří v tom mají mraky svých peněz, ale je to, řekl bych, na
půl cesty.
Jetson