FTP

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Pátek Duben 4 16:15:52 CEST 2003

mno tak jeste jednou

na tulipovy je ftp s 10GB diskem
daval jsem ho tam kvuly tomu, ale je jenom na sosani, tj
co tam nahraju se da sosnout.

a nechci to mnenit, aby se tam nenahravaly divxka mptrojky atd...
na to to neni.

Jediny co tam ted najdete sou nejake verze linuxu a 2GB zaznam z konference czfree DEU.
Pokud tam chcete naloadovat neco co se da nekde sosnout, tak poslete odkaz, sosnu a donesu v pracovni dny do druheho a upnu na ftp.

jestli tam je ten disk maly na tulipovy, tak bych jenom chtel poznamenat ze ta deska umi jenom max 32 GB disk, ale nevim jak je na tom linux, protoze co vim, tak by mohl linux tuhle vlastnost obejit a nadetekovat spravne i pres starsi bios. Ale nejsem si tim jist. Kazdopadne mam odskouseno na te desce ze mne 120GB disk nenadetekoval, tedy jen 32 GB. Reseni je taky PCI radic ATA 133 / Seial ATA :)

Neni probs ho tam dat

-----Původní zpráva-----
Od: Jiri Palek [mailto:palekj na seznam.cz]
Odesláno: pá 4.4.2003 14:02
Komu: Mail Konference
Kopie:
Předmět: FTP

	souhlasim s tebou,
	treba open office vychazi tak 1x za 3 mesice + updautes + win/linux/sources

	a klidne se priznavam ze doma MS Office mam jen pro mamu.
	Myslim ze je velke mnozstvy open source ktere stoji za to a sit by se
	odlehcila...

	Jirka

	 Osobne bych se take primlouval za spolecne FTP-cko. Ne jako
	skladiste "odpadu a warezu", ale jako misto:
	- pro bezne pouzivany SW (pro Win-usery tam dat vsechny mozne
	service-packy, Acrobat reader, WinZIP, ...)
	- pro par distribuci linuxu
	- na predavani vetsich souboru mezi usery, aniz by museli pres cele
	Kladno otevira M$-sdileni. A aby si kazdy druhy u sebe instaloval
	maly FTP-server take neni idealni (naopak - varianta mnoha malych
	FTP-serveru vede k rozsireni distribuce nelegalniho softu).

	Chtel jsem to nekdy v budoucnu pustit nekde u nas, ale nemame dost
	topologicky vhodnou polohu (jsme na kraji site - idealni misto je
	nekde "uprostred").

	Muj odhad na potrebny prostor je mnohem mensi - melo by s rezervou
	stacit 20-40GB (jeden bezny HDD).

	Frantik

	Dne 4. duben 2003, Jan Mracek, <mracek na stromc.cz> napsal:

	> Nelegalni veci na siti trpet nebudu !.
	>
	> Ale kdyz chces jetsone, sezen 10x250GB disky treba IDE
	> a ja ti postavim takovej stroj ze neuveris :).

	uvnitř sítě s dostatečnou kapacitou, kam by jsme dávali a odkud by jsme
	brali u?itečnosti? Myslím, ?e by se tak ulehčilo často internetu a navíc by
	jsme si sosali s rozumnou rychlostí (která se dá zároveň omezit natolik, aby
	zůstávala cesta v?dy volná).
	> Já pokud sedím u počítače, tak ho mám spu?těné (nic moc tam není), ale
	chtělo by to něco co by jelo 24/7.
	> Jetson

	Reklama:
	Povidani o zviratkach, o autech, o sportu, souteze a komiksy nabizi vsem
	detem internetovy server http://www.moje1noviny.cz