FTP vs P2P

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Pátek Duben 4 16:12:16 CEST 2003

mno ircite by ses mohl napichnout na pavliiho
je tam u billi a vsesmerovka pro nej uz je, ale nevim kdy se vrati, nebo jestli se uz vratil

hoy

	-----Původní zpráva-----
	Od: Jiří Holý [mailto:promne na volny.cz]
	Odesláno: pá 4.4.2003 14:37
	Komu: kladno na klfree.net
	Kopie:
	Předmět: FTP vs P2P

	Jsou tu docela zajímavý názory, ale co takhle "pouze" zprovoznit
	DirectConnect Hub Server ? - dalo by se tam poměrně rychle hledat,
	vyřešil by se problém s warezem kterej nechceš mít na FTP - ale můžeš si
	ho stáhnout odjinud. Daj se tam i omezit rychlosti, ale musíš mít zaplej
	comp. Navíc se tim značně zjednodušší updatování - co neseženeš jinde,
	sosneš sám z netu a maj to i ostatní, jedno kam uložíš. Je to levnější
	než kupovat disk pro FTP.

	PS: Nemá někdo v plánu stavět v Rozdělově na věžáku AP? Od té doby co
	jedu přes mrx jsem vám dost vzdálen. Doufám, že se mi do půl roku podaří
	tam něco zbudovat - pokud to pude tak na 802.11g (je to spolehlivý? šlo
	by to dát i na páteř?)

	Jerry!
	ICQ 71539595