FTP

Jiri Palek palekj na seznam.cz
Pátek Duben 4 14:02:00 CEST 2003

souhlasim s tebou,
treba open office vychazi tak 1x za 3 mesice + updautes + win/linux/sources

a klidne se priznavam ze doma MS Office mam jen pro mamu.
Myslim ze je velke mnozstvy open source ktere stoji za to a sit by se
odlehcila...

Jirka

 Osobne bych se take primlouval za spolecne FTP-cko. Ne jako
skladiste "odpadu a warezu", ale jako misto:
- pro bezne pouzivany SW (pro Win-usery tam dat vsechny mozne
service-packy, Acrobat reader, WinZIP, ...)
- pro par distribuci linuxu
- na predavani vetsich souboru mezi usery, aniz by museli pres cele
Kladno otevira M$-sdileni. A aby si kazdy druhy u sebe instaloval
maly FTP-server take neni idealni (naopak - varianta mnoha malych
FTP-serveru vede k rozsireni distribuce nelegalniho softu).

Chtel jsem to nekdy v budoucnu pustit nekde u nas, ale nemame dost
topologicky vhodnou polohu (jsme na kraji site - idealni misto je
nekde "uprostred").

Muj odhad na potrebny prostor je mnohem mensi - melo by s rezervou
stacit 20-40GB (jeden bezny HDD).

Frantik

Dne 4. duben 2003, Jan Mracek, <mracek na stromc.cz> napsal:

> Nelegalni veci na siti trpet nebudu !.
>
> Ale kdyz chces jetsone, sezen 10x250GB disky treba IDE
> a ja ti postavim takovej stroj ze neuveris :).

uvnitř sítě s dostatečnou kapacitou, kam by jsme dávali a odkud by jsme
brali u?itečnosti? Myslím, ?e by se tak ulehčilo často internetu a navíc by
jsme si sosali s rozumnou rychlostí (která se dá zároveň omezit natolik, aby
zůstávala cesta v?dy volná).
> Já pokud sedím u počítače, tak ho mám spu?těné (nic moc tam není), ale
chtělo by to něco co by jelo 24/7.
> Jetson

Reklama:
Povidani o zviratkach, o autech, o sportu, souteze a komiksy nabizi vsem
detem internetovy server http://www.moje1noviny.cz