FTP

Stanislav Jetson jetson na iol.cz
Pátek Duben 4 12:21:56 CEST 2003

Já bych se tomu warezu zas tak moc nebránil. Pokud ho nedáš tam, lidi ho budou hledat na internetu a nejen že řádně vytíží konektivitu, ale ještě nám do sítě zbytečně natáhnou fůru bordelu a spamu. Netvrdím, že je to zcela košer, ale já taky nikdy netrpěl na morálku. Když soft opravdu používám, tak si ho koupím (mám v tom včetně 3D maxe pár set tisíc - a že bych nemusel), ale abych každou hru, kterou za hodinu odinstaluji kupoval.... U filmů jde zase o aktuálnost. Na ty opravdu dobré si stejně zajdu do kina (i víckrát).

Jetson