[Spravci-prazska] pripojeni Vitry 2156

Jan Sechovec (Skudlik) skudlik na mail.klfree.net
Sobota Září 27 08:14:04 CEST 2008

Cau,

psal mi taky na icq, ale akorat jsem u toho nebyl a pak se uz neozval...
Docela zajimave - kontaktoval me uz nekdy pred rokem - a chtel po me
totez - adresu na souseda jsem mu daval a nase rozmluva skoncila s tim,
ze se za nim zajde poptat. Jinak dokonce jsem mu v te dobe daval i link
na plany optiky kolem prazske.. Trochu smutne je, ze to za rok moc
nepokrocilo.

ALE ... ten clen koho tam mame se bohuzel shodou okolnosti stehuje ted
nekdy pryc (pani mi psala mi mejla pred 4mi dny, ze od pristiho mesice
bude na Hvezde)..Takze nikdo jinej uz tam neni..

Varianty se tak nabizej asi 3.
- jednoducha - pokud ma viditelnost z okna - antenu na okno a muze frcet
- lepsi - domluvit si antenu na strechu = investice do budoucna, az se
bude chtet pripojovat nekdo dalsi
- naslapla - zazadat si o povoleni o preves :-] Prevesy kolem prazske se
za ten rok precijen hly - viz:
https://twiki.klfree.net/twiki/bin/view/SpravaSite/PrevesyPrazska - tzn.
povoleni je na celou zelenou cast a mistni to tam uz zacinaji tahat.
Cili pokud by se mu povedlo ziskat povoleni prevesu na prvni vchod a pak
by se to natahlo pres strechu az k nemu, tak by byl na optice a mohl se
jen smat :))

Pokud se ti jeste ozve, tak urcite z nasi strany je preferovana
"naslapla" varianta. At zjisti kdo je vlastnik domu, podle toho
postupovat dal. Druzstvo ci mesto je v pohode - oboje dobre pruchozi.
Pokud tam maj sdruzeni vlastniku, tak to muze byt problem - to by mohl
narazit (jdu ted neco podobneho resit kousek ode me - tam ale doufam ve
vstricne jednani).

Vic info dystak na icq.

Sk.