[Spravci-prazska] [Fwd: Re: Žádost o připojení a členství]

Oleg Smirsky smirsky.oleg na volny.cz
Úterý Červen 24 11:56:52 CEST 2008

-------- Original Message --------
Subject: 	Re: Žádost o připojení a členství
Date: 	Mon, 23 Jun 2008 08:25:46 +0200 (CEST)
From: 	Martin Tatíček <M.Taticek na seznam.cz>
To: 	Oleg Smirsky <smirsky.oleg na volny.cz>

Dobrý den
Děkuji za Vaši odpověď. Jiná společnost zrovna začala realizovat napojení domu, takže jsem využil jejich služeb.
S pozdravem
Martin Tatíček

------------ Původní zpráva ------------
Od: Oleg Smirsky <smirsky.oleg na volny.cz>
Předmět: Re: Žádost o připojení a členství
Datum: 20.6.2008 23:45:48
Dobry den.

1. Pripojeni se vetsinou realizuje pomoci WiFi. Nez budu moct zpracovat vasi
zadost, je potreba abyste overil viditelnost na Node Prazska z mista ve Vasem
byte, na kterem by pravdepodobne byla umistena antena. Antena se
umistuje "ven", tj. napr. za okno, na balkon.
Viditelnost musi byt prima na anteny na strese domu - v ceste nesmi byt nic:
stromy, rohy jinych panelaku budou vadit.
Dale zalezi, ve kterem patre bydlite. V nizsich patrech budete pravdepodobne
mit horsi signal, ve vyssich spojeni bude lepsi.

Umisteni Node Prazska:
http://www.mapy.cz/#x=132406080@y=136131776@z=15@mm=ZP@sa=s@st=s@ssq=Pra%C5%BEsk%C3%A1%202270,
%20Kladno na sss=1 na ssp=132394704_136119056_132421872_136141264

2. Naklady jsou:
- 2000 Kc vstupni prispevek
- cca 1500-2000 Kc minimalne za HW (pripojeni pomoci WiFi)
- plus naklady na praci podle toho co si udelate sam a co nechate na nekom
jinem

Pokud se Vam zdaji naklady na HW a pripadne naklady za praci velke, muzete
zkusit kontaktovat dalsi lidi ve Vasem dome a pripojit se hromadne.
Pri poctu 5 a vice lidi muzete pozadat Sdruzeni o zapujceni kvalitnejsiho
zarizeni a anteny (5 GHz technologie, ktera je lepsi nez WiFi =
kvalitnejsi/rychlejsi pripojeni):
- sdruzeni koupi a zapujci zarizeni,
- na Vas budou naklady na rozvod pocitacove site uvnitr domu.

Pokud byste mel nejake dalsi dotazy, klidne se ptejte. Pripadne muzete zkusit
se zeptat dalsich lidi na forum.klfree.net.
Omluvte prodlevy s odpovedmi - maily vyrizuji s cca 2-3 dennim zpozdenim.

S pozdravem
Oleg Smirskyy