[Spravci-prazska] [Fwd: Žádost o připojení a členství]

Oleg Smirsky smirsky.oleg na volny.cz
Pátek Červen 20 22:38:42 CEST 2008

Ahojte, kluci.

Resili jste nejak toto?

ISko mi rika, ze v jeho baraku je nejaky cekatel:
2470  	ferda  	Čekatel  	Debef Ladislav  	 Vitry 2177, Kladno Kročehlavy

Odkazal bych na nej, aby se zkusili domluvit na mistnim sdileni anteny.

Co vy na to?

Strazhce