[Spravci-prazska] Fwd:

Jan Sechovec (Skudlik) skudlik na mail.klfree.net
Neděle Leden 27 18:21:17 CET 2008

Dobry den,

nepisete kde presne v Polske ulici bydlite (je tam pripojeno docela jiz
dost lidi, takze tim i velka sance, ze bude pripojeny nekdo primo ve
Vasem dome). Kazdopadne kontaktujte spravce nejblizsiho node = Node
Ukrajina, kteremu take tento email preposilam [pokud by jste chtel
telefon, tak ten si muzete najit na www.klfree.net].

S pozdravem,

Jan Sechovec (Skudlik)
monitoring site, traffic shaping