[Spravci-prazska] Pripojeni ke Klfree-net Havanska

Michael Klein mklein na centrum.cz
Pondělí Leden 29 09:57:15 CET 2007

Dobrý den,

na podzim minlulého roku se na mne někdo obrátil, ale jestli to byli
Semančíkovi, to nevím. V každém případě jsem nic neodmítl. Vůbec se nebráním
připojení dalších lidí. Protože se v tom technicky nevyznám, musí si
připojení zajistit noví uživatelé a nemám nejmenší představu jak. Svoji
anténu mám za oknem a musel jsem kabel vést zdí a pod střechou. Taky vůbec
netuším jak se na moji "škatulku" mají připojit další lidé.....
Je tedy na potenc. nových uživatelích jak se dohodnou se správci domu, zda
se může umístit anténa na střechu? a vést nový rozvod po domě. Vzhledem k
tomu, že finančně i technicky jsem si vše zajišťoval sám (resp. pomocí
známých), nechci na novém rozvodu finančně participovat.

Pokud se najde dostatečný počet nových uživatelů nebo zda bude nutná moje
"účast" na procesu, neváhejte mne kontaktovat, nejlépe mailem nebo
telefonicky.

Děkuji a jsem s pozdravem

Michael Klein
+420724464195