podpora HTTP - jak na to

Strazhce infobox.oleg na quick.cz
Pátek Březen 31 15:42:30 CEST 2006

Zdravim.

Potrebuji v ramci sve diplomky pridat jednom serveru v Pro*C (Oracli
rozisreni Cecka pro pristup k Oracle DBS) podporu HTTP. Mohu to delat
vice zpusoby, napadaji mne:
- implementace rucne v nejake hodne zakladni verzi, jen aby se naplnil
standard (zas tak hodne od toho HTTP nechci a mohlo by to stacit). Mohlo
by teoreticky fungovat hodne rychle
- modul do Apache - nelibi se mi, ze jsem omezen jen na Apache a je
potreba jeho pritomnost
- CGI skript - malo efektivni
- FastCGI skript - efektivnejsi nez CGI, otazka je, jaka by byla rezie
oproti implementace rucne
- libwww - nevim :-) Na Solarisu nesel prelozit kvuli nejake hloupe
chybe pri make.
- neco dalsiho, o cem nevim?

Zadam Vas o radu: co byste mi doporucili pouzit? Jak naucit server
rozumet HTTP dotazum a odpovidat na ne?

Strazhce