Lze dat prispevky sdruzeni do nakladu?

Svata Dedic garat na volny.cz
Úterý Březen 21 14:32:58 CET 2006

BlackSUN wrote:
> Zdravim, pro kamarada zjistuji viz subj, jak se s timto veci maji? Je
> mozne dostat nejake potvrzeni o jejich zaplaceni? Nebo na to ma rovnou
> zapomenout ze by si je do nakladu uvedl?
>
> Muj nazor je, ze si je tam dat nemuze, neb sdruzeni je podle nekterych
> osvobozeno od placeni dane.

Nazor se lisi ucetni od ucetniho...
Vzhledem k tomu, ze sdruzeni neprodukuje SLUZBY (ktere nekdo nakupuje za
ucelem  zajisteni, udrzeni atd atd), tak by clensky prispevek nemel byt
danove uznatelny vydaj.

To, ze sdruzeni samo (resp. JEHO prijmy z prispevku) nepodlehaji dani s
tim ale nema co delat.

-S.