BOINC - Czech National Team

Jenycek klfree.net na ramdata.org
Úterý Leden 31 21:33:33 CET 2006

i na neco podobneho je projekt. nekomprimuje video ale renderuje 3D
modely. ale to bys nam za to musel neco dat, protoze my to ted delame pro
vedu a ne pro nekoho kdo to proda a vydela na tom miliony. :o)

Dne Tue, 31 Jan 2006 21:30:30 +0100 napsal(a) Jerry! <promne na centrum.cz>
následující příspěvek::