BOINC - Czech National Team

Jenycek klfree.net na ramdata.org
Úterý Leden 31 21:22:43 CET 2006

Kdyz das General Preferences tak tam mas polozku "Do work while computer
is in use?" ano/ne a pod tim je "Do work only after computer is idle for x
minutes" a tam nastavis cas. Bere to stejne jako sporic.

a jestli tohle nepomuze tak mas zapnuty v manageru aby pocital stale a ne
podle nastaveni (general preferences)

Dne Tue, 31 Jan 2006 21:18:00 +0100 napsal(a) tom712 <tom712 na atlas.cz>
následující příspěvek::