Re: XAMMP a nastavení adresáøe

Ondřej Sadílek onsad na seznam.cz
Pondělí Leden 23 20:51:22 CET 2006

No, já bych rád vyřešil tohle, protože se mi tenhle balíček líbí, a vůbec
netuším, jak to udělat. Ale asi takhle, stránky mi chodí jen přes protokol
https, přes http mi to hodí jen demostránky toho balíčku. Dělám to podle
návodu, ale asi je v tom nějakej fígl, nebo co.

"K5" <kreten5 na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dr37h9$4ue$1 na lit.fsid.cvut.cz...