TV karta

QiQo (Qido Qorex) qiqo.cutnospam na sendmail.cz
Pondělí Leden 16 17:28:09 CET 2006

Jednim z nejuspesnejsich kojzlu je televize...predstavte si, ze ten
viceucelovej kram nejen ze prijima zvuk, ale zaroven i obrazky (a to navic
minimalne 25krat za sekundu) ;)

Radio rulezzz :)

Ale abych jenom neplacal offtopic, jestli chces prijem kvalitni telky, tak
jdi do dvb-t/s prijimace (digi telka) a jestli chces vysosnout data z
analog videa, tak to chce nejakej kvalitni A/D prevodnik (nebo pro prevod
vyuzit kvalitnejsi digikameru). Konkretne jako dvb prijimac je asi
nejlepsi Hauppage Nova DVB a pro prevod analog video>xvid ja osobne
pouzivam digi kameru canon a firewire rozhrani.

Dne Mon, 16 Jan 2006 16:54:09 +0100 napsal/-a Medwyn <kopecky na klfree.net>
příspěvek následujícího znění::

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)