Jak vylepšíme páteř?

Flashx flash-x na seznam.cz
Sobota Leden 14 21:50:23 CET 2006

Rozhodně je jednoduší získat licenci a koupit spoj,ale ani položení FO
kabelu není složité  ale poměrně časově náročné na obstarání povolení
atd.. Jinak Ceragon je rozšiřitelný na 622Mbit takže jeho kapacita by
měla chvíly vydržet :-), navíc dá se jednoduše přemístit narozdíl od
chráničky s FO kabelem