Jak vylepšíme páteř?

tom712 tom712 na atlas.cz
Čtvrtek Leden 12 22:25:28 CET 2006

> Myslim ze cena 300kKc, pritom kolik sdruzeni mesicne vybere a o jaky jde
> spoj, neni vubec tragicka :-)

Přesně tak

Tak to je snad každému jasné :-)

Tak se celkem mýlíš :-) Cesta vede naopak právě tudy.

To dřív budou pršet hrábě...

O těch samozřejmně víme. V Klfree už nějaké ty Laserbity jely.

Crusader 100Mbit v nedohlednu, DesSto eště víc v nedohlednu.
Navíc bych řek že Klfree si zaslouží PROFESIONÁLNÍ řešení... (doufám že
to nečte láďa a hwsoft :-) )

Ale stejně děkujeme.
Nikdo se sem nemusí bát dát svůj názor ať je jakýkoliv. Možná že se bude
KI, až bude ve finále rozhodovat, k něčemu hodit.

--
tom712
icq 190628081