Jak vylepąíme páteř?

Jan Stembera j.stembera na seznam.cz
Pondělí Leden 9 19:25:10 CET 2006

V priloze jsou odpovedi na emailove dotazy firmam

tom712 napsal(a):
> Jak ste si určite vąimli některé páteřní linky uľ moc nestíhají,
> například VKD a Rebeca
>
> Sdruzeni se poohlizi po rychlejsich pojitcich. Rychlejsi znamena
> rozhodne vice nez stavajici Alcomy = 16 Mbit, full duplex. Počítejme tak
> od 50 Mbit nahoru :-) V tuto chvili je lhostejno jestli FSO - optika
> nebo radiova pojitka - mikrovlny.
>
> Pokud Vas napada vhodna technologie, tak sem dejte odkaz. Vubec se
> nenechte odradit cenou.
> Pokud Vas napada nejaky dodavatel, tak sem dejte odkaz/kontakt.
> Nějaké české firmy.

> [...]

Co to znamená cena není důležitá ? Můžete mít mikrovlný spoj takové rychlosti  ve vyhrazeném kmitočtovém pásmu, ale cena odpovídá kvalitě a spolehlivosti.

Mohl by jste mi napsat vaší cenou představu a podle toho navrhneme nejvhodnější řešení ?

Má být spoj ve veřejném pásmu nebo ve vyhrazeném ? I když při takové rychlosti to asi ve vyhraženém pásmu nepůjde ...

Samozdřejmě vám dokážeme takový spoj navrhnout, dodat, nainstalovat i zprovoznit.

Aleš Kotmel