notebooks

Jetson jetson na volny.cz
Čtvrtek Únor 9 23:31:20 CET 2006

DELL C840 a donedávna pohoda. Teď se po 3 letech vyskytla první hra co mi
nejde spustit (navíc už je i větší rozlišení než 1600x1200), takže
objednáváme D820. Complete care se ukázalo praktické když jsem oddělal zdroj
vytahováním z brašny za drát, stejně jako když už větráčky začaly hlučit
přespříliš. Je pohodlnější zavolat a počkat na příjezd technika, než čistit
větráčky. Celkově jsme s NTB DELL na firmě spokojeni. Jen se mi zdá častější
výskyt poruch u vypalovaček (tak 50% se jich v prvním půlroce s kolegama
rozloučilo a až náhradní jezdí bez problémů), ale od toho je zase complete
care.

"lubie" <lubie na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:op.s4l33vk44411jz na lubie.klfree.net...