notebooks

kroko johnie.s na seznam.cz
Středa Únor 8 08:04:08 CET 2006

ano, podle obchodního zákoníku si to prodávají společnosti mezi sebou se
zárukou 1 rok...

ale občanovi to prodávají se zárukou 2 roky (ne když si to koupíš na
živnosťák), i když je pravda, že třeba u hp partnerů dostaneš CarePaq na
3 roky zdarma, resp. automaticky ti to prodají jako součást lepších
podmínek (s tím, že je to zahrnuto v ceně), ještě jsem nikoho neslyšel,
že by vyloženě požadoval kratší záruku :-)

možná i ten jeden rok je spíš pozůstatek z doby, kdy záruka byla pro
všechny 1 rok, pak to zvedali pro občany na 2 roky, ale u obchodních to
nikdo sám od sebe dobrovolně nezvedl :-D
A přitom to můžou klidně protáhnout i na 100 let, ale nějak se jim do
toho nechce :-D