Re: Jak vylepšíme páteř?

Vit Jedlicka (TheoAP - Hkfree) vitek na hkfree.org
Pátek Únor 3 22:41:30 CET 2006

V Hradci mam ted novou filosofii, propojit vsechny bloky budov FSO a v ramci
bloku natahat kabely.
Je to optimalni zpusob asimilace :)

"Flashx" <flash-x na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dqe70b$bt5$1 na lit.fsid.cvut.cz...