Pan Buller (Bustehrad)

Svata Dedic garat na volny.cz
Středa Duben 19 23:49:50 CEST 2006

kroko wrote:
> No at to ctu, jak to ctu, vypada to spis na to ze tvuj problem je
> prenesen na tebe...
> Coz je skutecne krute :-D

Lehce off topic -- po posledni prestrelce zde na newsech jsem poslal
zakladni informace k prostudovani (pro velmi hrubou predstavu co by
spravcovani AP v dusledku obnaselo)... od te doby neprisla odpoved
(potesilo by i "ja to nedam, ale sousedovic Franta..."). Po ochote
zkvalitnit spoj do Bustehradu (presmerovanim na blizsi bod) se take
slehla zem.

Takze se tesim na pristi e-mail "ono mi to nejede, delejte s tim neco".
A neni v tom sam, 96% clenu Klfree se bohuzel chova stejne.

-Svata