Pan Buller (Bustehrad)

Candy ahola na tiscali.cz
Sobota Duben 1 22:38:21 CEST 2006

Proč by taky ne !!! Proč by taky nemohlo mít smůlu těch pár jedinců co
neplatí a jsou omezení na nějakých 128Kbps .. proč by taky nemělo jít o ty
co platí pravidelně .... nééé ale tohle už vůbec nechci řešit ..
Nechcete se zabývat mým .problémem nevadí.
Candy

"BlackSUN" <michal na krabice.info> píše v diskusním příspěvku
news:e0mni2$e1k$1 na lit.fsid.cvut.cz...