Pan Buller (Bustehrad)

Candy ahola na tiscali.cz
Sobota Duben 1 22:23:12 CEST 2006

Aha tak prominte  120 KB a ta nebyla na konferenci ale do mailů techniků ..
safra ale my tady řešíme problém o který pomalu ani nejde .. mám pocit že
technici na Kladně nezvládnou takovou přílohu když mi známý který je u
hlavní žíly může sosat kolem 500kB/s . Mě jde o problém který je u mě ale
jestli se to řešit nijak nedá tak to prostě nevyřešíme a promiňte že jsem
vás obtěžoval tímto emailem který má několik KB .. pardon a už to dále
neřeště já si nějak s těmi 30Kbps vystačím i když jsem četl na banánech že
jsou nějací neplatiči kteří jsou zatím omezeni na 128Kbps a ne stopnuti ..
.. promiňte ještě jednou.
Candy

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:e0mmjl$df3$2 na lit.fsid.cvut.cz...