Dračí doupě

tom712 tom712 na atlas.cz
Neděle Září 25 12:27:18 CEST 2005

Já sem rozhodně pro pravidla 1.6 - přečet sem je a rozhodně změny sou k
lepšímu!
Mám je, bohužel jen záložní kopii originál sem někde ztratil ...jak jen
se to mohlo stát :-D

Postavy bych udělal nový! A taky bych hrál od co nejnižší úrovně, jestli
to máme hrát pravidelně tak stejně brzo postoupíme...
a) je to největší sranda
b) nikdo nemůže moc machrovat
c) fakt si tu postavu prožiješ
d) PJ to nemá tak náročný

Udělal bych nějakou session kde bysme domluvili kdy a kde a popřípadě kdo.
Takže třeba v pátek na garážích? Nebo jindy?

A napište se do fóra kurva. Je to možná jen můj problém, ale v tomhle
mam fakt bordel!!! :-P
Tady <http://forum.klfree.net/viewtopic.php?t=385>