www.spoluzaci.cz

Docent cvrckovice na quick.cz
Úterý Září 20 20:43:41 CEST 2005

Jo? Tak si k tomu zkus přečíst fórum, Help a pokec... Ale musíš dávat dost
často refresh, protože to admin fofrem maže... Za weekend zmizelo z fóra víc
jak 500 příspěvků, z toho 2 (slovy DVA) souhlasily s novým webem, a to ještě
s výhradami... Ale dle admina Franciho je poměr 500:2 "půl na půl".

Docent

"Belerby" <belerby na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dgpjmg$uos$1 na lit.fsid.cvut.cz...