www.spoluzaci.cz

Docent cvrckovice na quick.cz
Úterý Září 20 20:06:30 CEST 2005

A jak se ti líbí ten skvostnej nápad, muset si "dobrovolně"  kvůli
plnohodnotné práci ve třídě zaregistrovat mail na nejhorším freemailu?
Mně to velmi připomíná doby minulé, kdy jsme stejně "dobrovolně" museli být
v Pionýru, poté v SSM a nakonec v ROH...

Docent

"Jenycek" <klfree.net na ramdata.org> píše v diskusním příspěvku
news:dgpfnr$uhq$1 na lit.fsid.cvut.cz...