Stahovaci

Skudlik - Jan Sechovec skudlik na centrum.cz
Pondělí Září 19 15:35:38 CEST 2005

Duvod je jednoduchy. Modul do hotsanica, ktery provadi monitorovani toku
pres snmp neni zrovna moc optimalni. Proto neni mozny do toho dat uplne
vsecko (precijen nase sit je uz docela rozsahla). Davaj se tam tak jen
prevazne paterni spoje + veci, ktere je z nejakeho duvodu potreba
monitorovat. Mista, kde vse funguje dobre se vesmes sledujou jen obcasne
- manualne.

Uz nejakou dobu planuju, ze si napisu vlastni modul, pro ktery nebude
problem aby tam bylo vsecko .. ale jaksi "nejsou lidi" :D . Pokud by mel
nekdo chut a trosku se vyznal v perlu, tak to ma mozna za odpoledne hotove.

Skudlik.