Stahovaci

K5 darth.moula na seznam.cz
Neděle Září 18 11:24:52 CEST 2005

Rozhodně není žádoucí, aby linka, za kterou platíme prioviderovi ležela ladem,
ale na druhou stranu je zapotřebí brát ohled na ostatní. Je vhodné řídit se
http://monitor.klfree.net/hotsanic/
a podle vytížení linky na AP pak regulovat rychlost DOWNLOADu. UPLOAD
by měl být omezen natvrdo dle konkrétních podmínek na tom kterém node.
Například já nejsem na všesměru, tak mám upload omezen na 1Mbit/s a tato
hodnota nevadí nikomu z ostatních (hlavně se neozývá Votavasw :-). Když jsem
něl omezení na 3Mbit/s tak už to vadilo. Omezovat na pomalejší je už nesmysl,
když linka zvládá 4,5Mbit/s.
Na všesměru je situace jiná, tam by měl být upload omezen na plus mínus
128Kbit/s, hodně záleží na počtu lidí a specifických podmínkách v éteru.

K5