Stahovaèi

Docent cvrckovice na quick.cz
Pátek Září 16 21:12:59 CEST 2005

Jak tak koukám, jedinců, jejichž jedinou zábavou na netu je stahování všeho
možného z p2p sítí, přibývá. Ve Cvrčovicích byl donedávna jeden, teď už jsou
tam 3. Před časem jsem se na informační schůzce dozvěděl, že existuje nějaký
způsob, a údajně se i používá, jak stahovači omezit rychlost.

Podle mne se nepoužívá, když se podívám na statistiku AP a vidím tam blba,
který má DENNĚ kolem 3,5 GB download a 2 GB upload a navíc má v poslední
době téměř stejně pilné následovníky, berou mne čerti.

Pokud by se to netýkalo rychlosti mého připojení, bylo by mně to, upřímně
řečeno, srdečně jedno. Jenže rychlost se posledních pár dní, zcela evidentně
díky těmto exotům, dostává na úroveň EDGE. A navíc jsem vychválil přednosti
KlFree před pár lidmi, kteří ještě nejsou připojeni nebo mají ADSL, takže
bych od nich nerad dostal po čunichu ;-).

Docent