Clenska schuze

Docent cvrckovice na quick.cz
Sobota Září 3 01:33:06 CEST 2005

Když mně připadá, že celá rada má bůchvíproč hrůzu (asi jako ParouBACK z
technařů ;-) ) z haldy lidí, která se navalí s neověřenýma plnejma mocma...
Mně se to (teoreticky) zdá jednoduchý: Přijde Franta s plnou mocí, že
zastupuje Vencu. Hoši u vchodu si ověří, že nacionále Franty se shodují s
údaji v plné moci a pustí Frantu dovnitř. Údaje si třeba někam nenápadne
poznamenaj, Po schůzi pošle rada Vencovi mailík "Venco, nechal ses na schůzi
zastupovat Frantou?". Venca odpoví, že ano, pak je vše OK, odpoví, že ne, že
žádného Frantu ani nezná, a rada předá Policii ČR trestní oznámení na Frantu
pro podvod...

No a s tím trestním oznámením to dopadne úplně stejně jako s trestním
oznámením na bývalou radu pro zmizení XXX tisíc Kč, z čehož vyplývá, že je
zbytečné jakékoliv trestní oznámení podávat a v podstatě z toho dále
vyplývá, že je úplně jedno, kdo na schůzi přijde, s jakou plnou mocí,
ověřenou či neověřenou, řádnou či zfalšovanou...

Docent

"Flashx" <flash-x na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dfal03$rru$1 na lit.fsid.cvut.cz...