Proč má AP lidice větší rychlost jak AP Hrad

djwivo na centrum.cz djwivo na centrum.cz
Pondělí Říjen 31 18:45:11 CET 2005

Ja bych rád proniknul do SW nastavení, zajímá mě to ale nemám přístup....

Dne Mon, 31 Oct 2005 18:11:03 +0100 napsal/-a Svata Dedic <garat na volny.cz>
následující zprávu:

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí revolučního
webového prohlížeče Opera.