Re: Proè má AP lidice vìt¹í rychlost jak AP Hrad

Vilik1 hauptman na volny.cz
Neděle Říjen 30 17:04:02 CET 2005

zelezna konstrukce na strechu lezi uz vic nez tyden ve skladu a nikdo ji
nechce :-/
V.

"David Brnovjak (DrJ3kyll)" <pandorak na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:djve3n$hrj$1 na lit.fsid.cvut.cz...