Proč má AP lidice větší rychlost jak AP Hrad

djwivo na centrum.cz djwivo na centrum.cz
Sobota Říjen 29 01:08:15 CEST 2005

To není HRAD samotný..... co takhle AP libušín.... Měla být posílená
konektivita pomoci 5.4Ghz z vinařic a je tu ho...  kdyz jsme se domluvili
na tom ze si to udelame sami tak prej až v druhym kole .... to taky neni
fer kdyz nas bude pomalu 60 a mame pomalej peer na sky kterej neprotlaci
víc nez 1.1Mbit at je to ve spicku nebo v noci!

S pozdravem člen 989 (AP libušín) a další spousta členů

Dne Fri, 28 Oct 2005 21:16:37 +0200 napsal/-a Andrej
=?ISO-8859-2?Q?=20Burd=E1t=B9?= <andrejek na centrum.cz> následující zprávu:

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí revolučního
webového prohlížeče Opera.