Obèanské sdru¾ení

Docent cvrckovice na quick.cz
Úterý Říjen 25 00:11:34 CEST 2005

Tak tohle jsem našel v diskuzi ve třídě...:

" Taky Vás všechny zdravím. Koukám na to jako vrána, co je tady nového. Už
jsem připojen na pilsfree, ale mám dojem, že jsem se dal do nějaký sekty.
Neustále mi chodí co smím a co nesmím, že to není jen o tom internetu, ale o
přátelství mezi námi internetisty. Když jsem se na jednoho správce poprávu
rozčílil za to, že mi internet již týden nefunguje, odpověděl mi, že to dělá
zadarmo a ve svém volném čase a jestli se mi to nelíbí tak mi trvale odpojí.
Takže teď už vím aspoň co je to občanské sdružení. "

Ještě že KlFree funguje trochu jinak (doufám, že nejen "zatím"), trvale
odpojit mne fakt ještě nikdo nechtěl ;-). Dík všem správcům a dalším
obětavcům!

Docent