OOo 2.0 final je tu... - i v Klfree - novinky

Jerry! promne na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 20 14:39:18 CEST 2005

Tak to opatrně aby to s tebou nešlehlo, nevím co jsi používal dřív (já
1.1.3), ale tady ta verze vypadá dóst dobře a filtry jsou tam na více než
slušné úrovni. Pro někoho kdo nedělá opravdu hodně specifický věci si myslim
že OOo naprosto stačí. Z počátku je možná nezvyklé názvosloví (oproti MS
Office), ale i zde se překlad a pojmenování dost přiblížil oproti předchozí
verzi. Vzhled doznal také značných změn - kompletní předělávka ikon. Jak již
je u OOo zvykem, tak je zde podpora velkého množství formátů, nezaznamenal
jsem takřka žádné chyby při otevírání a formátování souborů vytvořených v
jiném software. Překvapením pro mě je větší podpora maker (i když je zde
stále nekompatibilita s makry vytvořenými v MSOffice), symboly pro vývojové
diagramy, zlepšila se také tvorba vzorců - nyní je (podobně jako v MSOffice)
přítomno malé okénko s náhledem jak bude vzorec vypadat. Na samostatnou
kapitolu by vydala aplikace OOo Base, která se dá přirovnat k vylepšenému MS
Access. Co mě zklamalo (nabo jsem zatím nenašel) jsou u tabulek neexistující
kontingenční tabulky a ve všech modulech je stále zoom jako samostatné
dialogové okno. Jsem nucen mít stále nainstalované MSOffice kvůli práci,
pokud však vytvářím jakýkoliv dokument pro sebe či není nějak výslovně
požadován specifický přístup, tak už jsem propadl OOo.

Jerry!

PS: recenzema bych se neuživil, berte to jako letmý náhled který skáče od
jednoho k druhému.

"Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dj7iuh$vj0$1 na lit.fsid.cvut.cz...