AP Arigato - ex predseda jede...

Skudlik skudlik na email.cz
Úterý Říjen 18 14:09:33 CEST 2005

Jo, o tomhle samozrejme vim. Jedna se ale o to, ze novej shaping zatim
neni soucasti distribuce (ted to konecne vypada, ze to funguje tak jak
ma, tak mozna brzo bude). Je proto potreba upravit manualne stranky routeru.

S tim je docela dost prace (na midway to treba opravene mam, ale jinde
se mi s tim uz nechtelo pachtit). Upravi se to pak vsecko najednou.
Hlavni je, ze to nejak funguje, a ze se na tu stranku da nejak dostat :)

Sk.