Traffic Shaping

Ondřej Sadílek onsad na seznam.cz
Neděle Říjen 16 01:04:27 CEST 2005

Na infoschuzce jsem byl, kdyz jsem vstupoval do KLFREE jako novy clen. Nic
proti, ale ty informace, ktere jsem se dozvedel byly pro mne nepotrebne. Ale
je to uz rok, takze se asi mnohe zmenilo, mimochodem nebylo by lepsi ty
informace davat na stranky KLFREE, myslim ze by to bylo daleko jednodussi
pro lidi kteri uz jsou cleny KLFREE, nez abych chodil na schuzku mezi teprve
nastavajici cleny. To je asi vse co jsem chtel rict.

"Mr.Gespant" <mrgespant na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dirt7m$577$1 na lit.fsid.cvut.cz...