Arigato 3Mbit/s ping 412.27 ms

K5 darth.moula na seznam.cz
Sobota Říjen 15 14:15:08 CEST 2005

> myslel jsem ale ze v techto situacich by me shaping na arigatu
> omezil tak jako tak na patricnou uroven

Mě teda shaping na routeru Arigato omezuje velice účinně. I když je linka úplně prázdná,
rychlost stahování nepřekročí 1,2Mbit/s. Pokud jde o upload, tak ten omezuje router
Humna na cca 3Mbit/s (i když vím, že linka Humna-Arigato snese v obou směrech mnohem
víc). Pokud jde o všesměr, nemám žádné údaje, podle kterých by se dalo usuzovat, kolik
všesměr snese nebo nesnese. Vcelku se nebráním tomu to vyzkoušet, například tím, že
odemne budete všichni najednou stahovat nějaký testovací soubor a budeme zkoušet
regulovat rychlost stahování tak dlouho, dokud se nepovede najít přijatelné optimum.

Upload přes všesměr představuje obecný problém, kdy je nejlepší řešení omezovat rychlost
už na straně klienta a ne až po té, co data přijdou z antény do routeru.

K5