prepalene Arigato

Tomas Vokoun tom733 na ick.cz
Neděle Říjen 2 10:31:50 CEST 2005

Obavam se ze se, sice jen velmi nepatrne, ale presto pletes (coz je sice
roztomile, ale bohuzel presto neomluvitelne).

Uvedene ustanoveni rika, ze je zakazano takove (jedno zda video, audio)
zaznamy porizovat, pokud nemas svoleni. Ono hlasovani melo byt jen
nenapadnym postouchnutim, aby sis tohle uvedomil. Zjevne ti meli i doporucit
si zaroven poposednout. :-)

Tom

"Fachman" <Fachman.Fachman na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dhn29v$cnm$1 na lit.fsid.cvut.cz...