Omezovače rychlosti k internetu!!!!!

Skudlik skudlik na email.cz
Neděle Říjen 2 00:43:22 CEST 2005

No staci celkem jednoducha matematika. Na hradu je cca 25 clenu. (coz ve
srovnani s jinymi AP neni az zas tak strasne).

Wifi ma na download ruzumnou celkovou rychlost kolem 2500kbit/s - pokud
to neni omezene na nejakou takovouhle rychlost, tak to tece jeste o neco
malo vic, ale na ukor pingu, ktery mohou jit do radu stovek ms.

Kolik je 2500/25 je docela jednoduchej pocet. Nastesti situace, ze by
sosali vsichni najednou prakticky nenastava. Bohuzel pro tebe, nejses uz
jedinej stahovac na hradu (v cervnu si mozna jeste byl), takze kdyz vas
jede 5 najednou, tak to proste vic jak 500 jet logicky nemuze.

"Zvetsit" to po wifi tezko pujde [nejsou kanaly]. Mozne reseni jsou
prevesy nebo jine spoje (na jine technologii nez 2.4G wifi) mezi domy,
kde je vic clenu. ... Staci jen chtit :)

Skudlik - spravce node Prazska - zla bytost co zavedla omezeni >:-]