prepalene Arigato

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Neděle Říjen 2 00:40:36 CEST 2005

Nevím. Mě internet jde, co se týče ostatních tak je mi to už u pr....
Možná si to jen zase špatně pochopil. Datunel poskytuje maximálně
cirhózu jater, semtam ňákou tu psychickou újmu, ale i radost ze života:)

Systém pasáček ovce?
Ten je úplně jednoduchej a v síti klfree funguje prakticky od začátku
působení "nového" vedení klfree.
Ovce(členové) také dělají to co se po nich chce. Ovšem ovlivnit 160 ovcí
a 1300 ovcí je trochu rozdíl. Možná by se v těch 1300 ovcích našlo třeba
400 černejch ovcí. Ovšem těch řekněme 1000ovcí myslí jako já (Mě
internet jde, co se týče ostatních tak je mi to už u pr....).

A eště třešnička na závěr. Při tom vašem hlasování o VIDEO-záznamech vám
jaxi uniklo, že existujou taky audio záznamy:-)))

No holt nikdo neni dokonaly....