Re: Omezovaèe rychlosti k internetu!!!!!

Docent cvrckovice na quick.cz
Sobota Říjen 1 23:30:31 CEST 2005

jj, už to tady bylo před časem - úpěnlivé prosby na usery na vytížených AP,
aby si omezili při stahování rychlost a neměli celou kapacitu linky jen pro
sebe, ale nechali to i ostatním - nezadařilo se, pár bezohledných jedinců
prostě sosá na plný knedlík a je jim srdečně jedno, že ostatní na AP mají
rychlost jako přes dial-up...

Takže padla kosa na kámen, a pevně doufám, že spadne i na další AP ;-)!

Docent

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.6088.1128200680.31077.kladno na sluzby.klfree.net...