Proè má AP lidice vìt¹í rychlost jak AP Hrad

djwivo na centrum.cz djwivo na centrum.cz
Pondělí Listopad 21 22:10:33 CET 2005

Ne ty jsi mě špatně pochopil.... říkám že už je zbytečné polemizovat o
spoji který už existuje...ten kdo napsal tuto větu zřejmě zaspal:"A co jsi
cekal, kdyz o Libusine rozhoduje particka z Kladna?".... napsal jsem že už
není třeba řešit spoj sky-libušín když jede kovárna, a je třeba řešit
problém s tím že někdo má blbý HW a ruší přenosi na místní wifině....
více...
http://libusin.plichtice.cz/

Ondra -djwivo-

Dne Mon, 21 Nov 2005 22:42:51 +0100 napsal/-a Svata <garat na volny.cz>
následující zprávu:

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí revolučního
webového prohlížeče Opera.