Dopravní zpravodajství

Skudlik - Jan Sechovec skudlik na centrum.cz
Středa Listopad 16 08:47:02 CET 2005

Zdar,

Docent napsal(a):

> Himbajs šůviks, radní a komise infrastruktury, můžete pochopit, že 98%
> členstva nemá o výrazech, které vy považujete za běžnou konverzaci, ani
> ánung?

Jo, tohle docela chapu, ale je potreba pochopit, ze ten novy "traffic
shaping" - resp. ty sifry co to ukazuje - jsou ted primarne urcene spis
pro me, pripadne spravce AP. [Uz jen z treba duvodu, ze to zatim
nefunguje uplne 100% a bezi to jen na omezenem poctu routeru kvuli
testovani].

Ano, snazim se vysvetlovat i beznym smrtelnikum jak to funguje. Viz
vesele prupovidky u nejnovejsi verze, ktere jsou k videni treba na
midway a mozna uz i jinde. Kdyz se nekdo primo zepta (icq, mejl), tak
jsem myslim zatim nikoho neposlal do "/dev/null" (cti prdele).

Na napsani nejakeho poutaveho clanku, po jehoz precteni by vsem bylo vse
jasne, se musim priznat nema moje basnicke strevo zrovna dost sil :)))
Samozrejme uvitam, pokud se tohoto nekdo chopi vyzjisti se ode me
potrebne informace a takovy clanek napise.

Sk.