Re: Ovislink 1120 - jméno, heslo providera

BlackSUN black.sun na datunel.net
Neděle Květen 29 22:31:04 CEST 2005

Jak pise Tom733, je to NAT s "propustenim" VPN.

Pro neznale: w/ je zkratka pro with, tedy cesky "s", takze je to NAT s bla
bla atd... w/o je without, cesky treba "bez".

BlackSUN

"Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d7d768$2t5$1 na lit.fsid.cvut.cz...